زندگی در جریان است

گاهی باید یه چیزایی را مرتب برای خودمون تکرار کنیم .اینقدر که فراموشکاریم

زندگی در جریان است

گاهی باید یه چیزایی را مرتب برای خودمون تکرار کنیم .اینقدر که فراموشکاریم

آزادی یواشکی هنرمندانمون در برزیل

پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ

 

تصاویر موجود در فضای مجازی در خصوص بازیگرا تو برزیل خود گویای معنی و مفهوم  عنوان این بحثه.

یک سوال؟ اونا یعنی هنرمندان تو ایران دارن نقش بازی می کنند یا اونجا تو برزیل؟ شاید هم دارن مارو بازی می دن؟

تصوری که از برخی از اونا تو ذهن داریم با رفتارهای اونور آبی شون همخونی نداره.داریم بازی می خوریم؟بعضی ها با روحیاتی که دارند در همچین کشورهای که از نظر آنها بلاد کفر محسوب میشه چکار می کنند؟

 

تصوری که تو ذهنتون در خصوص بابک حمیدیان شکل گرفته چیه؟ تو سریال ها و فیلم های سینمایی.

شخصی  شرور ،نفرت انگیز، که خود من به شخصی با توجه به شکل ظاهریش همچین تصوری ازش داشتم  ولی در واقع شخصیت فکری و رفتاری و عقبه خانوادگیش زمین تا آسمون متفاوته.

برگردیم به داستان برزیل

درسته ملتی هستیم که غم و غصه خوردن و تو سر و سینه زدنمون و عزاداری هایمون بیشتر از شادی و نشاط هست . و تو این مساله زیاده روی و افراط داریم و بر نمی تابیم که شادی کردن ولو برای خودمون رو هم قبول کنیم. و معلوم نیست که این مساله درست شدنی هست یا نه

بنده به شخصه هیچ مشکلی در ظاهر هنرمندان و رفتارهاشون تو برزیل نمی بینم و شادی رو حق همه می دونم. البته  درسته همه ایرانی ها در کشورهای دیگه به نوعی سفیرهای فرهنگی و شخصیتی محسوب می شن ولی دلیل نمیشه که از حداقل آزادی های مشروط همون کشور هم بهرمند نباشن.

 

 

مهراب قاسم خانی :" توقع خاصی از من نداشته باشید. همونطور که وقتی شما به سفر میرید من هیچ توقعی از شما ندارم. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونی و بهتون خوش گذشت، منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کاری کنید همه اون چند میلیونی که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط برای ما حروم باشه ..."

 

مشکل سر منبع هزینه هایی که می کنند می باشد.

 

امیر خادم معاون حقوقی وزیر ورزش : 99 درصد فدراسیون هزینه ی سفر هنرمندان را داده است

معاون مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال : پول سفر هنرمندان را نداده ایم، خودمان هم نرفتیم

 

مسئولان وزارت ورزش در امور فرهنگی، روابط عمومی و ستاد جام جهانی نیز حاضر به پاسخگویی نشدند

سازمان سینمایی: سفر هنرمندان به برزیل با ما هماهنگ نشده/پروژه آقای لطیفی در آستانه ی تعطیلی قرار گرفته است

یعنی خودشون هزینه ها را متقبل شدند؟ هزینه ای بیشتر از 40 میلیون برای هر نفر

اگه اینطوری باشه که تفریحشون نوش جونشون .به هیچ کسی هم ارتباط نداره

 

جهت یاداوری : یه آقایی وقتی رئیس بود و زن رئیس جمهور فوت شده ای را با بوسه تسکین خاطر می داد فک و فامیل سیصد نفریشو با هزینه بیت المال برد نیویورک و سازمان ملل . اون هم گذشت و این هم میگذرد








مهراب قاسمخانی طنرپرداز در پاسخ به مطالب متعدد کاربران فضای مجازی درباره سفر هنرمندان به برزیل، نوشت: این ماجراى برزیل رفتن ما هم تبدیل به ماجراى با نمک و پیچیده اى شده... تا دیروز فقط متهم بودیم که با پول بیت المال به این سفر رفتیم ولى ماجرا هر روز داره ابعاد وسیع تر و پیچیده ترى پیدا میکنه. با این حال از اونجایى که من سعى کردم همیشه به همه احترام بذارم توضیحاتى رو در جهت روشن شدن لایه هاى مخوف و پنهان خدمت دوستان ارائه میکنم. باشد که باعث آرامش روح و روانشان گردد.

١- هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایى به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه کننده محترممون آقاى هاشمى پرداخت شده و خرج روزانه سفر و خورد و خوراکمون رو هم از جیب خودمون میپردازیم. در نتیجه این پول هیچ ربطى به جیب شما دوستان و بیت المال نداره. حالا این که چرا هزینه یکى دو میلیاردى این سفر تا این حد شما رو دلواپس کرده نمیدونم. کاش این دلواپسى رو براى اون چند صد هزار میلیارد ها هم داشتید.

٢- من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینى هم روى دوش خودم حس نمیکنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم. در نتیجه توقع خاصى از من نداشته باشید. همونطور که وقتى که شما هم به سفر میرید من هم هیچ توقعى از شما ندارم.

٣- بله ما داره بهمون اینجا خیلى خوش میگذره؟ کار بدیه؟ باید خجالت بکشیم الان؟ خوش گذروندن تا جایى که من یادم میاد جرم نیست. از این که خوش گذروندن ما باعث ناراحتى شدید بعضى از دوستان شده متاسفم ولى این بیشترین کاریه که از دستم بر میاد. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونى و بهتون خوش گذشت منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کارى کنید همه اون چند میلیونى که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط براى ما حروم باشه...

٤- بله من مرتکب عمل شنیع شلوارک پوشیدن شدم. اصولا هر بار که به سفر خارج میرم و خصوصا در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک میپوشم. جسارتا توى خونه هم همین کار رو میکنم. شاید باورتون نشه ولى توى استخر و دریا هم مایو میپوشم. با شرمندگى توى حموم حتى اون رو هم نمیپوشم... به هر حال نمیدونستم این موضوع تا این حد ارزش خبرى داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه اى بود که تا الان میخریدم به عنوان تیتر یک عکسش رو روى جلد کار کنه.

 از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک هاى دیگه و در مکان هاى دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم ترى نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن. خلاصه که اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوى موفقیت بکنم.

٥- از اونجایى که من در این سفر خودم رو نماینده ملت ایران نمیدونم، در این یادداشت هم نماینده همسفران دیگه ام نیستم و ممکنه خیلى از این دوستان نظرشون کاملا بر خلاف من باشه پس اگه دلتون میخواد به این مطلب هم فحش بدید فقط به من فحش بدید چون در این مورد هم نماینده خودم هستم.

٦- در آخر از این که با خوش گذرونى خودم موجب درد جانکاه و تشویش خاطر و جراحت اعضاى برخى از هموطنانم شدم عمیقاً عذر خواهى میکنم ولى مجبورم مطلب رو همینجا خاتمه بدم چون بچه ها دم در هتل منتظرن که بریم یه دورى بزنیم و من باید بگردم ببینم شلوارکم رو کجا گذاشتم
  • مجتبی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی